ایران دانش

دانلود محصولات دانشجویی و دانش آموزی

ایران دانش

دانلود محصولات دانشجویی و دانش آموزی

مقاله درباره مفهوم رهبری

مقاله درباره رهبری و ارزش های رهبری و معنای و شرایطرهبری از نظر ائمه و پیامبران
دسته بندی تاریخ و ادبیات
فرمت فایل doc
حجم فایل 154 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
مقاله درباره مفهوم رهبری

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله درباره مفهوم رهبری*


پیش در آمد :

دی شیخ با چراغ همی گشت کرد شهر گز دیو و دد ملو لم وانسانم آرزوست

طبق روایت های مختلف از آدم (‌ع)‌ تا خاتم (ص )‌یکصد و بیست و چهار هزار پیغمبر و ائمه و اولیا همه وهمه آمده اند تا انسان را که (صاحب اختیار وجبر )‌ است هدایت کنند و او را به سرمنزل مقصود و خوشبختی برسانند . ولی از بدو تولد اولین فرزندان آدم ، هابیل و قابیل می بینیم که انسان برای ارضای نیازهای خود چه اعمالی را انجام نمی‌دهد تا به لذت های آنی خود برسد. همانطوریکه هابیل برای حس برتری جویی و خود خواهی و هوا و هوس خود برادرش هابیل را می کشد و این اولین خونی است که بر روی زمین ریخته می شود . اما پیامبران و ائمه و اولیا آمده اند . تا انسان را که (‌ اشرف مخلوقات )‌ است به مکارم اخلاقی برسانند وبه همین دلیل بیشتر روی تهذیب نفس انسانها کار کرده اند اما باید توجه داشت که در درون انسان دو نیروی متضاد اهریمنی وخدایی به طور فطری قرار داده شده است که همیشه این دو نیرو با هم در جدال و کشمکش هستند و این انسان است که باید به تقویت نیروی درونی خود بپردازد تانیروی اهریمنی را وادار به عقب نشینی کند بدین گونه میدان دید و وسعت عملیاتی نیروی خدایی بیشتر میگردد وچنانچه این پیشرفت و روند ادامه داشته باشد ، نیروی اهریمنی بصورت زندانی‌ای در می آید که در غل و زنجیر نیروی خدایی اسیر میگردد ولی به محض اینکه انسان از جاده راستی و درستی منحرف گردد ، نیروی اهریمنی قوی گشته و غل و زنجیر را از هم گسسته و به مرکز فرماندهی نیروی خدایی یعنی عقل نزدیک می گردد و آن را مورد حمله و تهاجم قرار می دهد و آنقدر این حمله را ادامه می دهد تا انسان را مسخر خود کند تا از اینجا به بعد است که دیگر انسان هر روز و هر روز به گمراهی و کجروی بیشتر تمایل پیدا می کند و از نیروی خدایی خود فاصله گرفته و خویشتن خود را گم می کند و سرانجام بدی بر تمام وجود او حاکم گشته و او را درکام خود فرو می برد . تا به ورطه هلاکت و نیستی سوق دهد و به همین دلیل است که پیامبران و ائمه و اولیا را می فرستد که دراین راههای پرخوف وخطر ، دست گیر رهروان راه حقیقت و یا دیگر سالکان وادی طریقت باشند تا انسانها را با چراغ هدایت و روشنگر و بیدار کننده خود به راه درست و مستقیم بکشانند .

چه اگر این فرستادگان و برگزیدگان ودوستان خدا نبودند ،‌ جهان یکباره به دست بشر نابود و معدوم می شد و آثاری از انسان و انسانیت باقی نمی ماند . باید این برگزیدگان باشند ،‌ تاپیروان و سالکان وادی معرفت را به سرمنزل مقصود هدایت برسانند چنانچه گفته اند :

طی این مرحله بی همرهی خضر مکن ظلمات است بترس از خطر گمراهی


پروژه کامل در مورد چرخ دنده

دانلود پروژه کامل با موضوع چرخ دنده
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 10018 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 205
پروژه کامل در مورد چرخ دنده

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول تحقیق بسیار کاملی در مورد چرخ دنده ها می باشد که در فرمت PDF و در بیش ار 200 صفحه ارائه شده است

این پروژه جهت پروژه پایانی ، پروژه های تحقیقاتی و ... برای دانشجویان با رشته های مرتبط مانند مهندسی مکانیک می تواند مفید واقع شود
از ویژگی های مثبت این پروژه توضیح موارد مختلف با بهره گیری از شکل ها، ارائه بخش حل مساله و استفاده از کدهای متلب در این بخش است که این پروژه را کامل تر نموده است
شما با دانلود این محصول و تنظیم صفحه مشخصات و فهرست مطالب پروژه کاملی در این موضوع آماده خواهید داشت
سرفصل های این تحقیق در زیر برای شما عزیزان قرار داده شده است، جهت اطمینان از خرید تقاضا می شود مطالب زیر و سرفصل ها را به دقت مطالعه نمایید و در صورت تطابق با خواسته های شما از پروژه و اطمینان از محصول، خرید خود را انجام دهید
مقدمه
فصل اول انواع چرخ دنده
چرخ دنده های شانه ای
چرخ دنده های ساده
چرخدنده های ساده داخلی
چرخدنده های مارپیچی
چرخدنده های مخروطی
چرخدنده های حلزونی
چرخدنده های جناقی
فصل دوم- مکانیزم چرخ دنده های مخروطی
ابعاد چرخ دنده های مخروطی و مکانیزم آن ها
قابلیت انتقال بار
محاسبات مقاومتی
فصل سوم چرخ دنده های مخروطی مارپیچ
طبقه بندی عمومی چرخ دنده های مخروطی مارپیچ
هندسه چرخدنده مخروطی مارپیچ و روابط پایداری
زاویه مارپیچ
جهت مارپیچ
جهت های چرخش
انتخاب جهت انحنا و چرخش
اشکال مخروط های چرخ دنده ای مخروطی
جهت چرخش، جهت مارپیچ و رابطه آن ها با نیروها
تجزیه نیرو ها
نیروی رانش محوری
نیروی شعاعی
محاسبات تنش و نرخ توان
سیستم گلیسون
زاویه مارپیچ سیستم گلیسون
چرخدنده های صفر و هایپوئید
چرخ دنده های مخروطی مارپیچ با سیستم پالوئید کلینبرگ
سیستم کروکس
محاسبات چرخدنده کروکس
طراحی چرخدنده های پیوئید برای محورهای اتومبیل
چرخ دنده های مارپیچ سیستم آرکوئید
حل مساله
منابع
ضمایم


خلاصه داستان لیلی و مجنون

داستان لیلی و مجنون
دسته بندی تاریخ و ادبیات
فرمت فایل doc
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
خلاصه داستان لیلی و مجنون

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*خلاصه داستان لیلی و مجنون*


این کتاب را نظامی در مدتی کمتر از چهارماه گفته و در سال 584 نام ابوالمظفر شروانشاه اخستان بن منوچهر بپایان رسانده . تعداد ابیات آن در حدود چهار هزار بیت و خلاصة داستان این است :

یکی از بزرگان عرب از نعمت های دنیا بجز فرزند همه چیز داشت و غافل بود که صلاحش در این بوده است که فرزندی نداشته باشد .

آنقدر نذر و نیاز کرد تا خداوند پسری باو داد و او نامش را «قیس» گذاشت و چون بهفت سال رسید او را به مکتب سپرد . در آن مکتب دختری بنام «لیلی» بود که قیس از همان نظر اول باو عاشق شد - کم کم عشق پسریش این دو کودک زبانزد خاص و عام گشت و آواز آن بگوش پدر و مادر آنها رسید . پدر لیلی دیگر دختر خود را بآن مکتب نفرستاد . قیس هر روز به در خانه لیلی می رفت ، آندر را می بوسید و باز می گشت . این جدائی بجای آکه درد این دو را تسکین و تخفیف دهد باعث غلیان و شدت آن شد و کار قیس بآنجا رسید که مردم او را «مجنون» لقب دادند . پدر مجنون ناچار برای نجات پسر خود بخواستگاری لیلی فرستاد .


جوشکاری پلاسما Plasma Arc Welding

دانلود پاورپوینت جوشکاری پلاسما
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pptx
حجم فایل 71 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
جوشکاری پلاسما Plasma Arc Welding

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول پاورپوینتی 9 اسلایدی است که به صورت مختصر و خلاصه در مورد جوشکاری پلاسما بحث کرده است

این محصول برای عزیزان که پروژه های مرتبط دارند می تواند مفید باشد.


مقاله هنر گرافیک در یک نگاه کلی

مقاله هنر گرافیک در یک نگاه کلی
دسته بندی تاریخ و ادبیات
فرمت فایل doc
حجم فایل 8 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8
مقاله هنر گرافیک در یک نگاه کلی

فروشنده فایل

کد کاربری 4152

*مقاله هنر گرافیک در یک نگاه کلی*


هنر گرافیک در یک نگاه کلى، یک هنر «الیت» نیست و لایه هایى ساخته و پرداخته از ابهام وایهام ندارد. همه آنچه در یک هنر «فرهیخته» با کشف و شهود و احساس هاى عالى قابل دریافت است و بر سر نحوه فهم و چگونگى دریافت آن میان مخاطبان بحث و جدل رخ مى دهد، در هنر گرافیک اما، باید با یک نظر ،(تأکید مى شود که فقط با یک نظر) دریافت شود. گرافیک را در زمره هنرهاى «کاربردى» Functional و نقاشى را در زمره «هنرهاى زیبا» Fine Arts به حساب مى آورند. در Fine Arts ممکن است برداشت هاى فردى ، یا فردیت ویژه و انحصارى هنرمند موجب خلق اثر شود، امادر گرافیک، پاسخگویى به یک نیاز اجتماعى موجب خلق اثر مى شود.

از این منظر، گرافیک رسالتى ارتباطى، اجتماعى و رسانه اى به عهده دارد.

بارها شنیده یا خوانده ایم که مى گویند ممکن است یک اثر هنرى در زمانه خودش و یا حتى در یک مقطع زمانى مانند یک دهه یاچنددهه و حتى یک سده به طور کامل درک نشود. حتى خوانده ایم که «لزومى ندارد یک اثر هنرى خودش را باز کند» ، مى گویند یک اثر هنرى اصلاً«باز» نیست. ممکن است با لایه اول آن به سرعت ارتباط برقرار کرد، اماخطاست که فکر کنیم همه اثر هنرى همان لایه اول آن است. مى گویند براساس درک و شعور و نیروى فهم ما، یک اثر بر ما رخ مى نماید یا مستور مى ماند. مى گویند این تکلیف مخاطب است که سعى کند تا بداند و آدم بافرهنگى شود تا لیاقت درک اثر هنرى را کسب کند. راستى اگر بخواهیم به این نکات به درستى بیندیشیم، ضرورت دارد به شرایط و زمانه اى که «امروزه» در آن هستیم نیز با دقت بیشتر و حساسیت ویژه اى فکر کنیم.

سرعت و «چالاکى» (Agility) خصیصه ذاتى همه آن چیزى است که «امروزى» تلقى مى شود. اگر در یک دوره اى مفهوم «کیفیت » (Quality) هدف استراتژیک مدیران و برنامه ریزان جوامع پیشرفته قرار گرفته و در دوره دیگر، مفهوم «مهندسى مجدد» ( engineering - Re ) مورد توجه محققان امور اجتماعى ، فرهنگى و مدیریتى قرار گرفته است، اما در زمانه ما، مفهوم «چالاکى» اصل اول و شرط نخست هر پروژه ارتباطى، اطلاعاتى، مدیریتى ، فرهنگى ، اقتصادى و رسانه اى است.

در چنین زمانه اى حرکت مستمر، پیوسته و سریع به صورت دات کام (com.) اصل غیرتردیدناپذیر همه فعالیت هاى انسانى است.

درست در چنین زمانه اى است که کامپیوتر «وجود» و «عدم وجود» یا به تعبیر دیگر«بله» و «نه» رامورد ارزیابى قرار مى دهد. حالا دیگر دیجیتال Digitalشاهین ترازوى سنجش محاسبات و برنامه ریزى هاست. یعنى «اطلاعات» ، «تصویر» و «صوت» به زبان قابل فهم کامپیوتر که از «صفر» و «یک» ساخته شده، وارد مى شود و خروجى آن یک دنیاى مجازى است که تصویرى دیجیتالى از دنیاى واقعى محسوب مى شود.

حالا دیگر این فقط کامپیوترها نیستند که قادر به فهم «صفر» و «یک» هستند. این زبان با ذهن آدم نیز ترکیب شده و «آدم تازه اى» ساخته است. آدم تازه اى که سرعت کسب اطلاعاتش چندین هزار برابر بیشتر از آدم هاى کهنه شده حتى ۵ سال پیش است.